Com ajudem

Ciutadans del món

Càritas dóna suport a tots els ciutadans del món sense importar la seva procedència

El 2004, es va crear el projecte Ciutadans del Món, un grup de suport que té per objectiu ajudar que les persones que han migrat a Barcelona estableixin vincles de relació i formin una xarxa de suport entre ells. Els membres que formen part d’aquest grup es reuneixen de manera quinzenal al llarg del curs escolar a Badalona juntament amb voluntaris que dinamitzen les sessions i professionals que donen suport psicològic.

El grup de Ciutadans del Món celebra les festivitats, organitza xerrades formatives, sortides culturals, taules rodones, tallers de nutrició i fins i tot participa en fires del barri. I és que aquest projecte aconsegueix que els migrants coneguin i formin part de la vida ciutadana però, alhora, potència i promou el diàleg intercultural, la superació d’estereotips i la participació en activitats de la zona.

Col·labora amb nosaltres

Fes un donatiu al projecte

També pots fer els donatius en aquestes entitats de crèdit:
EMERGÈNCIA COVID-19: ES83 2100 5000 5002 0022 7591
ES12 2100 0965 5102 0001 0269 LA CAIXA
ES59 0081 0603 0600 0106 2212 SABADELL ATLÀNTIC
ES59 3025 0002 4014 3327 0208 CAIXA D’ENGINYERS
ES46 0182 6035 4100 0075 7164 BBVA

Si fas una transferència envia'ns les teves dades personals i el comprovant de la transferència a atenciodonant@caritas.barcelona