Entitats amb cor

Què és Entitats amb Cor?

Quan una entitat de l’àmbit econòmic, esportiu, universitari, cultural i educatiu estableix una relació amb Càritas, passa a formar part del programa d’Entitats amb Cor. Aquest grup, que compta amb un codi ètic propi, té com a finalitat principal sensibilitzar i integrar les empreses i entitats en els projectes socials de Càritas Barcelona per aconseguir un impacte social transformador. Entitats amb Cor, per tant, convida les empreses i entitats a treballar per l’excel·lència social i a participar d’un treball conjunt que els permetrà implicar-se en un compromís de canvi amb la societat.

Entitats amb Cor, que està format per un equip de més de 80 voluntaris, es divideix en sis categories, segons la naturalesa de l’entitat que vulgui col·laborar.

Qui pot ser una Entitat amb Cor?

Donatius econòmics
Empreses i fundacions
Donatius econòmics
Universitats

Com podeu col·laborar?

Donatiu econòmic

Ajudeu-nos a ajudar aquelles persones que més ho necessiten. Amb la vostra aportació econòmica podeu generar grans canvis socials a la diòcesi de Barcelona.

Fer un donatiu
Donació en espècie

Realitzeu una prestació gratuïta de servei, promoveu una campanya de recollida de productes o oferiu formació específica a l’equip de Càritas, entre d’altres.

Rebre més informació
Accions de sensibilització

Col·laboreu fent difusió de l'acció social de Càritas o explicant les problemàtiques socials de Càritas i de les seves activitats i campanyes a través dels mitjans de l'entitat.

Expliqueu-nos-ho
Altres formes de col·laborar

Promocioneu, entre els vostres empleats o col·laboradors, el voluntariat corporatiu de manera que decideixin dedicar part del seu temps als projectes de Càritas.

Voleu més informació?

• (*) Són camps obligatoris
  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

Ells ja són entitats amb cor

Blanquerna-URL

Aquesta universitat ha acollit la xerrada “Davant la pobresa, l’exclusió i l’atur, quin és el repte?”, i una taula rodona que portava per títol “Per què en diem refugiats si no els donem refugi?”, moderada per Anna Roig, cap de Comunicació i Relacions Institucionals de Càritas Diocesana de Barcelona.

Grup Menarini

El Grup Menarini, Empresa amb Cor que col·labora amb Càritas de manera continuada, ha realitzat una donació de material escolar per als reforços escolars de Badalona, absolutament necessària per a la formació i el desenvolupament dels nois atesos per Càritas.

Gestoria Joan Grisó

El gener passat, la Gestoria Joan Grisó va fer una donació de nombrosos auriculars que s’utilitzen en els reforços de llengua al Centre Obert Glamparetes, al Matern de Badalona, al Matern de Mims i a l’Escola Social.

J. Isern Patentes y Marcas

Un any més, i any rere any, l’empresa J. Isern Patentes y Marcas ha col·laborat amb Càritas protegint i registrant les marques de l’entitat.

Gremi d’Hotels de Barcelona

Més d’una quarantena d’hotels agremiats en el Gremi d’Hotels de Barcelona han fet donació de mobles, equipaments i roba que, canalitzats a través de la Fundació Formació i Treball, entitat vinculada a Càritas, arribaran a les famílies en situació de pobresa.

Hotel Arts

El Hotel Arts ha facilitado las meriendas para la fiesta final de las vacaciones y la fiesta de Navidad de las personas mayores, donde asistieron un centenar de personas atendidas por el programa de Cáritas. También han ayudado a los Reyes de Oriente y a los pajes reales a llegar a Glamparetes. Los mismos trabajadores del Hotel Arts fueron los que, voluntariamente, vinieron a repartir los regalos a los niños y niñas del proyecto.

SGS Tecnos

Un any més, l’empresa SGS Tecnos ha renovat la seva col·laboració amb Càritas, amb la prestació gratuïta de serveis professionals com certificacions, assessoraments tècnics i legalitzacions.

Club Pitch & Putt Sant Cebrià de Vallalta

Al Sopar Solidari organitzat per AEFE a l’Hotel Juan Carlos I, el Club Pitch & Putt Sant Cebrià de Vallalta va regalar dos tiquets a Càritas de green free.

Club Bàsquet Cornellà

Ha col·laborat en les estades d’estiu de l’Arxidiòcesi de Barcelona i acull a nens i nenes atesos per Càritas, oferint-los places gratuïtes i un àpat durant 2 o 3 setmanes.

Fundación Áurea

Degut a la seva generosa i continuada aportació anual, la Fundación Áurea va rebre la placa distintiva “Som una Fundació amb Cor”. La placa li va lliurar la Secretària General de Càritas, Montse Padilla.

FCBarcelona Hockey Herba

Si tens algun dubte contacta amb el servei d'atenció al col·laborador al telèfon

o al correu electrònic

entitatsambcor@caritas.barcelona