EmpresasFundacionesCabecera
Entitats amb Cor

Empreses i fundacions

Què és Empreses amb Cor?

Des de fa més de 15 anys, a Càritas Diocesana de Barcelona desenvolupem un innovador projecte de col·laboració amb empreses i fundacions amb la finalitat d’implicar els agents econòmics en el desenvolupament del benestar.

Si sou una empresa, fundació, associació empresarial o un altre agent social i la vostra filosofia empresarial coincideix amb els valors que Càritas promou, podem establir una relació de col·laboració per millorar les condicions de vida de les persones més vulnerables.

Com podeu col·laborar?

Donatiu econòmic

Ajudeu-nos a ajudar aquelles persones que més ho necessiten. Amb la vostra aportació econòmica podeu generar grans canvis socials a la diòcesi de Barcelona.

Fer un donatiu
Inserció al mercat laboral

Faciliteu la incorporació al mercat laboral de les persones ateses per Càritas, oferint un lloc de treball o l’aprenentatge o perfeccionament d’una professió.

Participar
Donació en espècie

Realitzeu una prestació gratuïta de servei, promoveu una campanya de recollida de productes o oferiu formació específica a l’equip de Càritas, entre d’altres.

Rebre més informació
Accions de sensibilització

Col·laboreu fent difusió de l'acció social de Càritas o explicant les problemàtiques socials de Càritas i de les seves activitats i campanyes a través dels mitjans de l'entitat.

Expliqueu-nos-ho
Altres formes de col·laborar

Si teniu alguna idea de col·laboració i ens la voleu proposar, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

Voleu més informació?

• (*) Són camps obligatoris
  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

Per què ser una Entitat amb Cor?

1. Per valors.

La dimensió econòmica és només una part, fonamental, però només una part, de la vostra activitat. La vostra empresa pot anar més enllà.

2. Per justícia.

Les empreses esteu cridades a participar, com un actor important, per a construir una societat més justa i sostenible.

3. Per coherència.

Traslladar els vostres valors personals a la vostra activitat professional us farà créixer i sentir-vos realitzats.

4. Per identitat corporativa.

Ser una empresa socialment responsable aporta un valor afegit en molts sentits: motivació de l’equip i sentiment de pertinença, imatge de marca, fidelització…

Persones jurídiques

Beneficis fiscals

(Deducció en quota íntegra per l'import de la donació econòmica,
en espècie o per prestació de servei. * Límit 10% base liquidable )

Com empresa podràs deduir-te l'impost de Societats el 35% de la aportació que hagis fet a la fundació

En el cas que la teva contribució com empresa hagi estat constant en els tres darrers anys fiscals (amb un import major de 150€), podràs deduir-te de l'impost de Societats el 40% de l'aportació que hagis fet a la fundació.

* Consultar deduccions adicionals en determinades Comunitats Autònomes.
* Deducció adicional del 5% si l'activitat a la qual es dóna està considerada prioritària per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat.
* Si es una prestació de Servei, és necessària una prèvia presentació de la factura sense IVA. Si es tracta d'una donació en espècie s'ha de presentar prèviament una factura amb IVA

Ells ja són entitats amb cor

Unió Muntaner

Al Sopar Solidari organitzat per AEFE a l’Hotel Juan Carlos I, Unión Muntaner​, va deixar a Càritas el teclat de música.

Jordi Cortada i Jesús Ruiz

Al Sopar Solidari organitzat per AEFE a l’Hotel Juan Carlos I, Jordi Cortada​, tenor, i Jesús Ruiz, pianista, van participar gratuïtament cantant cançons.

Dagoll Dagom

Al Sopar Solidari organitzat per AEFE a l’Hotel Juan Carlos I, Dagoll Dagom​, va donar dues entrades dobles per assistir al teatre.

Natura Bissé

Al Sopar Solidari organitzat per AEFE a l’Hotel Juan Carlos I, Natura Bissé​, va fer donació d’un lot de productes de bellesa.

D.O. Catalunya

Al Sopar Solidari organitzat per AEFE a l’Hotel Juan Carlos I, D.O. Catalunya​ va fer donació de productes que es va sortejar durant el sopar.

El Fornet

Ha col·laborat amb Càritas al torneig de futbol de l’Institut Pablo Ruiz Picasso, on dos dels equips convidats són joves del barri que participen d’un projecte esportiu per persones amb diversitat funcional. Van facilitar els entrepans per a tots els jugadors.

AEFE

AEFE​ ha organitzat un sopar solidari a l’Hotel Juan Carlos I. La recaptació del sopar i del
sorteig realitzat ha anat íntegrament per a Càritas. Al sopar hi han assistit unes 90 persones.

Coca-Cola

Ha estat present al torneig de futbol de l’Institut Pablo Ruiz Picasso, on dos dels equips convidats són joves del barri que participen d’un projecte esportiu per persones amb diversitat funcional. Van facilitar les begudes per tots els jugadors. També ha estat present en la celebració del Nadal al Paidós Porta, i gràcies a la seva donació es va poder brindar pel Nou Any.

Banc Sabadell

L’entitat Banc Sabadell​ ha dut a terme la campanya “10 anys, 10 causes”, en motiu del 65è Torneig Comte de Godó, on 10 entitats socials, han estat les receptores dels que s’ha recaptat per votació popular. Rafa Nadal ha participat en aquesta campanya solidària.

Reial Club Polo

Ha col·laborat en diverses activitats amb Càritas, com l’activitat del Pony Park, situat al Parc de l’Oreneta per les famílies del projecte Paidós, amb el Campionat de Bridge Solidari, on més de 80 persones van pagar una inscripció solidària, amb la mona de pasqua solidària pel projecte Paidós de Sant Adrià de Besòs. També ha col·laborat amb Càritas en les estades d’estiu situades a l’Arxidiòcesis de Barcelona i que acull a nens atesos per Càritas, oferint places gratuïtes i un àpat durant 2 o 3 setmanes per cada nen.

“És un luxe col·laborar amb Càritas, i volem agrair l’oportunitat que ens brinda l’entitat per col·laborar any rere any en aquesta bonica acció.”

Luis Comas

President de la Fundació Reial Club de Polo de Barcelona

MS Service

MS Service va col·laborar, al Barcelona Open Banc Sabadell | 65è Trofeu Conde de Godó, carregant i transportant fins al magatzem de Càritas els 6500 litres de llet que es van recollir.

Si tens algun dubte contacta amb el servei d'atenció al col·laborador al telèfon

o al correu electrònic

entitatsambcor@caritas.barcelona