Col·labora

Fes-te voluntari

Escoltar, somriure, acompanyar, passejar… Fins i tot, reviure la gran i gèlida nevada del Nadal de 1962, conèixer quina és la capital d’Eslovènia, explicar què és Internet o cantar sense importar si desafines. Tot això ho pots viure fent un voluntariat a Càritas Diocesana de Barcelona!

Hi ha gairebé 200 projectes on pots col·laborar són molt diversos: des de donar suport en cursos de llengua o alfabetització digital per a adults fins a fer reforços educatius a infants, visitar avis en residències i dinamitzar-los el seu dia a dia o ajudar en tasques administratives o de gestió de l’entitat.

Tot i la gran diversitat de tasques de voluntariat, totes tenen un element comú: millorar la vida de les persones per construir un món més digne.

Com ser voluntari/ària?

Caritas- Hazte voluntario

Per accedir al voluntariat de Càritas Diocesana de Barcelona, cal assistir a una sessió informativa per conèixer l'Entitat i quines demandes de voluntariat hi ha actualment.

Caritas- Hazte voluntario

Les pròximes sessions informatives amb places lliures seran en FORMAT VIRTUAL.

Caritas- Hazte voluntario

Pots reservar la teva plaça en alguna de les sessions informatives disponibles omplint el següent formulari.

*Si estàs cursant estudis mitjans o superiors i et vols convalidar crèdits, apunta't a una de les sessions informatives específiques indicada com a: Sessió Informativa Estudis Mitjans i o Superiors.

Fes-te voluntari

Omple el següent formulari
  • (*) Són camps obligatoris
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Escola de formació

Des de Càritas Barcelona vetllem perquè els nostres voluntaris donin el millor d’ells mateixos.

Per aconseguir-ho, l’Escola de formació del Voluntariat els proposa un itinerari formatiu, adequat a les necessitats de cada voluntari, que promou el debat i l’intercanvi d’experiències sobre la intervenció del voluntariat social.

Saber-ne més