HazteVoluntarioCabecera
Col·labora

Fes-te voluntari

Escoltar, somriure, acompanyar, passejar… Fins i tot, reviure la gran i gèlida nevada del Nadal de 1962, conèixer quina és la capital d’Eslovènia, explicar què és Internet o cantar sense importar si desafines. Tot això ho pots viure fent un voluntariat a Càritas Diocesana de Barcelona!

I és que els gairebé 200 projectes on pots col·laborar són molt diversos: des de donar suport en cursos de llengua o alfabetització digital per a adults fins a fer reforços educatius a infants, visitar avis en residències i dinamitzar-los el seu dia a dia o ajudar en tasques administratives o de gestió de l’entitat.

Tot i la gran diversitat de tasques de voluntariat, totes tenen un element comú: millorar la vida de les persones per construir un món més digne. I és que ser voluntari no és un entreteniment, sinó una gran responsabilitat que s’ha d’assumir des del compromís amb bona voluntat, sentit comú, humilitat, respecte i il·lusió.

Si vols fer-te voluntari o necessites més informació sobre el voluntariat a Càritas Barcelona, no dubtis a fer-nos-ho saber! Deixa’ns les teves dades en el següent formulari i marca en quins àmbits t’agradaria col·laborar.

Fes-te voluntari

Omple el següent formulari
  • (*) Són camps obligatoris
  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
Escola de formació

Des de Càritas Barcelona vetllem perquè els nostres voluntaris donin el millor d’ells mateixos.

Per aconseguir-ho, l’Escola de formació del Voluntariat els proposa un itinerari formatiu, adequat a les necessitats de cada voluntari, que promou el debat i l’intercanvi d’experiències sobre la intervenció del voluntariat social.

Saber-ne més