FeriasCabecera
Entitats amb Cor

Fires

Què és Fires amb Cor?

Barcelona és una ciutat firal per excel·lència. És, per aquest motiu, que es va crear Fires amb Cor, que té com a objectiu contactar amb les empreses expositores en diferents recintes firals per tal de donar a conèixer la tasca de Càritas.

L’acord amb Fira de Barcelona permet estar present amb un estand gratuït en quatre fires a l’any –entre les quals destaquen Construmat, Expoquimia, Hostelco i Graphispag– i contactar amb empreses per sectors.

Si la vostra empresa està present en aquestes fires i vol col·laborar amb Càritas Diocesana de Barcelona o rebre la nostra visita, no dubteu en contactar amb nosaltres.

Com podeu col·laborar?

Cessió d'espais

Concediu alguns espais físics de la vostra fira a Càritas Barcelona.

Rebre més informació
Destineu la vostra recaptació a Càritas

Podeu destinar una part dels beneficis de la vostra fira a algun dels projectes de la nostra entitat o promoure una campanya de recollida de productes, entre d’altres.

Col·laborar
Accions de sensibilització

Col·laboreu fent difusió de l'acció social de Càritas o explicant les problemàtiques socials de Càritas i de les seves activitats i campanyes a través dels mitjans de l'entitat.

Expliqueu-nos-ho
Donatiu econòmic

Ajudeu-nos a ajudar aquelles persones que més ho necessiten. Amb la vostra aportació econòmica podeu generar grans canvis socials a la diòcesi de Barcelona.

Fer un donatiu
Altres formes de col·laborar

Si teniu alguna idea de col·laboració i ens la voleu proposar, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

Voleu més informació?

• (*) Són camps obligatoris
  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

Per què ser una Entitat amb Cor?

1. Per valors.

Més enllà de la vostra activitat econòmica, una fira pot transmetre valors que li aportin identitat i millorin l’entorn.

2. Per justícia.

Amb la vostra projecció, podeu contribuir a construir una societat més justa i sostenible.

3. Per coherència.

Traslladar els vostres valors personals a la vostra activitat professional us farà créixer i sentir-vos realitzats.

4. Per responsabilitat social.

Ser una fira socialment responsable aporta un valor afegit en molts sentits: motivació de l’equip i sentiment de pertinença, imatge de marca, fidelització…

Persones jurídiques

Beneficis fiscals

(Deducció en quota íntegra per l'import de la donació econòmica,
en espècie o per prestació de servei. * Límit 10% base liquidable )

Com empresa podràs deduir-te l'impost de Societats el 35% de la aportació que hagis fet a la fundació

En el cas que la teva contribució com empresa hagi estat constant en els tres darrers anys fiscals (amb un import major de 150€), podràs deduir-te de l'impost de Societats el 40% de l'aportació que hagis fet a la fundació.

* Consultar deduccions adicionals en determinades Comunitats Autònomes.
* Deducció adicional del 5% si l'activitat a la qual es dóna està considerada prioritària per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat.
* Si es una prestació de Servei, és necessària una prèvia presentació de la factura sense IVA. Si es tracta d'una donació en espècie s'ha de presentar prèviament una factura amb IVA

Ells ja són entitats amb cor

Fira de Barcelona

Gràcies a l’acord amb Fira de Barcelona -que, any rere any, es renova-, ha estat possible poder estar presents a: Graphispag i Infarma, Construmat, Expoquimia, Equiplast i Eurosurfas. Així, l’equip de Fires amb Cor de Càritas pot dur a terme la seva tasca i obrir-se a noves empreses expositores.

Construmat

Càritas ha estat present amb un estand gratuït, fruit de l’acord signat amb Fira de Barcelona, a la fira Construmat 2017. El sector ha estat molt receptiu a les demandes de matèries primes que Càritas ha demanat per a la construcció del centre Singuerlin a Santa Coloma de Gramenet. Diferents expositors han confirmat la donació de matèries primes per a aquesta important obra.

Infarma

Càritas Diocesana de Barcelona ha estat present amb un estand gratuït, cedit per Fira de Barcelona, al Saló Infarma, que ha acollit molt amablement la nostra visita.

Graphispag

Càritas Diocesana de Barcelona va estar present amb un estand gratuït, cedit per Fira de Barcelona, al Saló Graphispag, on ha visitat més de 40 expositors, per presentar-los el programa d’Entitats amb Cor.

Si tens algun dubte contacta amb el servei d'atenció al col·laborador al telèfon

o al correu electrònic

entitatsambcor@caritas.barcelona