CulturaCabecera
Entitats amb Cor

Què és Cultura amb Cor?

A Càritas Diocesana de Barcelona volem implicar els sectors culturals i artístics amb les tasques socials i els projectes de l’entitat. Això s’aconsegueix gràcies al grup de Cultura amb Cor, que pretén estar present en concerts, obres de teatre, festes populars o exposicions per tal de sensibilitzar els diferents públics. Alhora, una altra motivació dels voluntaris de Cultura amb Cor és aconseguir entrades perquè les persones ateses per Càritas puguin accedir a la cultura i l’oci.

Com podeu col·laborar?

Beques en escoles artístiques

Oferiu places concertades o gratuïtes durant els períodes de vacances o durant el curs escolar als nens, joves i adults atesos per Càritas.

Participar
Donació en espècie

Realitzeu una prestació gratuïta de servei, promoveu una campanya de recollida de productes o oferiu formació específica a l’equip de Càritas, entre d’altres.

Rebre més informació
Organització d’esdeveniments

Prepareu un acte anual a benefici de Càritas: un concert, una obra de teatre, una exposició o un sopar.

Col·laborar
Cessió d'espais

Concediu alguns espais físics per a actes organitzats per Càritas.

Expliqueu-nos-ho
Donatiu econòmic

Ajudeu-nos a ajudar aquelles persones que més ho necessiten. Amb la vostra aportació econòmica podeu generar grans canvis socials a la diòcesi de Barcelona.

Fer un donatiu
Altres formes de col·laborar

Si teniu alguna idea de col·laboració i ens la voleu proposar, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

Voleu més informació?

• (*) Són camps obligatoris
  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

Per què ser una Entitat amb Cor?

1. Per alliberar.

L’art i la cultura sempre han estat un vehicle indispensable pel creixement integral de les persones.

2. Per denunciar.

La cultura ajuda la societat a enfrontar-se amb les seves incoherències i injustícies.

3. Per integrar.

El món de la cultura està cridat a implicar-se en la construcció d’una societat més justa i sostenible.

4. Per inspirar.

La cultura ens ajuda a arribar més lluny i ser millors persones tant en l’àmbit col·lectiu com individual.

Persones jurídiques

Beneficis fiscals

(Deducció en quota íntegra per l'import de la donació econòmica,
en espècie o per prestació de servei. * Límit 10% base liquidable )

Com empresa podràs deduir-te l'impost de Societats el 35% de la aportació que hagis fet a la fundació

En el cas que la teva contribució com empresa hagi estat constant en els tres darrers anys fiscals (amb un import major de 150€), podràs deduir-te de l'impost de Societats el 40% de l'aportació que hagis fet a la fundació.

* Consultar deduccions adicionals en determinades Comunitats Autònomes.
* Deducció adicional del 5% si l'activitat a la qual es dóna està considerada prioritària per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat.
* Si es una prestació de Servei, és necessària una prèvia presentació de la factura sense IVA. Si es tracta d'una donació en espècie s'ha de presentar prèviament una factura amb IVA

Ells ja són entitats amb cor

Rocksounds

La Mercè Mateo, voluntària de Clubs amb Cor, va organitzar un Concert Solidari pel seu aniversari. El regal per part dels assistents va ser una bossa d’aliments que va anar destinada a les persones ateses per Càritas i la banda Rocksounds va actuar gratuïtament.

Museu d’Història de Catalunya

Aquest museu va cedir la Sala d’Actes a on es va celebrar la V Jornada de Reflexió i Treball d’Entitats amb Cor. Es va parlar sobre “Com posar a les persones en el centre dels processos de decisió de les empreses“, i es va presentar l’informe FOESSA​, sobre la pobresa hereditària.

Homeless Project

Al Sopar Solidari organitzat per AEFE a l’Hotel Juan Carlos I, Homeless Project​, va amenitzar la vetllada amb els seus jocs de màgia.

Tablao Flamenco Cordobés

Va convidar a Càritas a l’acte de reconeixement que faran a persones i entitats que han promogut el flamenc. Aquest acte, al qual van assistir-hi unes 100 persones, tenia l’objectiu de recaptar donatius en favor de Càritas.

Escola de Dansa Cristina Colomé

Des de fa més de 4 anys, l’escola atorga classes gratuïtes per a prop de 30 nenes. Dª Cristina Colomé, “alma mater” de l’escola, ens va atendre amablement i va manifestar la seva intenció de seguir col·laborant.

“A canvi de poc, observo quant ho agraeixen les nenes i, fins i tot, les seves famílies.”

Dra Cristina Colomé

'Alma mater' de l’escola

Si tens algun dubte contacta amb el servei d'atenció al col·laborador al telèfon

o al correu electrònic