EntitatsColaboradorasCabecera

Entitats col·laboradores

Càritas Diocesana de Barcelona compta amb la implicació de nombrosos col·laboradors.
A les aportacions fetes pels socis i donants particulars, també s’hi suma el suport ofert per diversos organismes, institucions i entitats tant de caràcter públic com privat.

Administracions públiques

Els objectius de lluita contra la pobresa i la exclusió social només són possibles des del treball conjunt i en xarxa, des de la generositat en favor del bé comú.

Per això, a Càritas, treballar en xarxa amb les administracions públiques és una prioritat per donar un millor servei a les persones ateses i no duplicar esforços ni recursos sinó sumar i impulsar iniciatives que reverteixin en una transformació de la societat més justa.

Les ajudes públiques, rebudes a partir de subvencions i convenis suponen el 12% dels recursos totals de l'entitat. Si vols consultar tots els fons públics que ha rebut l'entitat, ho pots fer en el següent document: Convenis i Subvencions de Càrits Diocesana de Barcelona 2015

Actualment, Càritas Barcelona col·labora amb:
entitats col·laboradores

Entitats amb cor

Les entitats de caràcter privat també poden ser solidàries. De fet, casi 700 entitats ja col·laboren amb Càritas Diocesana de Barcelona ajudant a aquelles persones que més ho necessiten.

Entre elles hi ha empreses y associacions empresarials, fundacions, fires, clubs esportius, escoles, universitats i entitats culturals. Càritas està oberta a establir realcions de col·laboració amb totes aquelles entitats que comparteixin els valors que promovem. Des del moment en què aquestes entitats privades escullen col·laborar amb nosaltres per a ser socialment responsables, es converteixen en Entitats amb Cor.

Descobreix quines entitats ja col·laboren amb nosaltres!

Suport a altres entitats

Però no tot es rebre. Des de Càritas Diocesana de Barcelona donem suport -tècnic i/o econòmic- a entitats amb les que compartim valors amb l'objectiu de ajudar a teixir la seva propia xarxa i fer créixer l'acció social al territori dela diòcesis.

Al voltant de 70 entitats i institucions socials d'església reben suport econòmic i tècnic per part de Càritas Barcelona: en total, aquesta ajuda suposa més d'un milió i mig d'euros dels nostres recursos

entitats col·laboradores

Coneix-nos a les xarxes socials