Com ajudem

Pisos unifamiliars

Més de 400 habitatges de lloguer social per a les persones més vulnerables

Lluitar contra l’exclusió residencial és un dels objectius que persegueix el programa de sense llar i habitatge.

És per això que posem a l’abast de famílies amb fills i persones en situació de vulnerabilitat social i econòmica –aquells que no poden accedir al parc públic de lloguer social, a les meses d’emergències i a altres vies públiques– més de 400 habitatges de lloguer social protegit gestionats per la Fundació Foment de l’Habitatge Social. L’accés a aquests pisos es porta a terme amb un procés d’acompanyament educatiu que es garanteix amb la figura del treballador/a social de Càritas i l’educador/a social de la Fundació.

Aquest projecte contempla l’habitatge com una eina que promou que famílies i persones puguin disposar d’un recurs que els permeti, en el temps adient, esdevenir el màxim d’autònomes possibles i accedir a un habitatge públic o de mercat. Des de Càritas, treballem des de l’acompanyament adaptat a cada realitat personal/familiar. I ho fem en xarxa, contemplant la sortida cap a la millor alternativa possible.