Com ajudem

Pis compartit Santa Coloma

A través dels pisos compartits, Càritas pretén donar una resposta adequada a les necessitats de dones amb fills

Dues famílies monoparentals en situació de vulnerabilitat i sense xarxa de suport tenen l’oportunitat de viure, de manera temporal, a Santa Coloma de Gramenet, en un habitatge compartit que compta amb habitacions individuals i espais comuns, on poden relacionar-se amb altres famílies i crear xarxes de suport familiar.

En tot moment, un/a professional de Càritas realitza un acompanyament tant individual –dóna suport al pla de treball de cada família– com col·lectiu –recolza les relacions interfamiliars, l’organització a la llar i el suport mutu entre les dones. Per tal que les mares treballin la responsabilitat econòmica i estiguin preparades de cara a una futura sortida, cada família ha d’aportar un lloguer social.

Col·labora amb nosaltres

Fes un donatiu al projecte

També pots fer els donatius en aquestes entitats de crèdit:
EMERGÈNCIA COVID-19: ES83 2100 5000 5002 0022 7591
ES12 2100 0965 5102 0001 0269 LA CAIXA
ES59 0081 0603 0600 0106 2212 SABADELL ATLÀNTIC
ES59 3025 0002 4014 3327 0208 CAIXA D’ENGINYERS
ES46 0182 6035 4100 0075 7164 BBVA

Si fas una transferència envia'ns les teves dades personals i el comprovant de la transferència a atenciodonant@caritas.barcelona