Formació i inserció laboral:

Acollida i orientació laboral grupal

Més motivació i més coneixements per tal d’aconseguir una feina

L’ocupació laboral permet el desenvolupament personal i, alhora, aporta una retribució econòmica periòdica.

De manera grupal, s’explica a les persones interessades en ser acompanyades per Càritas, els recursos de l’itinerari laboral de l’entitat per tal que elles valorin el seu interès a participar-hi. És a partir d’aquesta informació que la persona accedeix als recursos de l’entitat, sempre atenent a les seves necessitats, i es pacten els passos posteriors perquè s’adquireixi un compromís amb el mateix procés laboral. Aquesta orientació laboral té seguiment al llarg del recorregut de la persona que atenem.

L’orientació laboral grupal es fa en diversos punts del territori per tal d’afavorir la proximitat a les persones més vulnerables.

Així mateix, destacar que per a les persones de 18 a 24 anys hi ha articulades orientacions grupals específiques on es definiran els mateixos passos a dalt indicats, tenint en compte les particularitats que té el col·lectiu jove.

caritas