JORNADA MUNDIAL PEL TREBALL DECENT

Aquest esdeveniment es realitza en format presencial

El 7 d’octubre tornem a celebrar i reivindicar el treball decent per a tothom en la Jornada Mundial pel Treball Decent. Des de la Plataforma Església pel Treball Decent us convidem a participar de l’acte públic que realitzarem el divendres 7 d’octubre, a les 18,30h, al Pla de la Catedral de Barcelona.

Amb el lema: Avancem cap al treball decent! Us convidem a caminar i/o córrer amb un dorsal, tipus curses atlètiques, que portarà aquest lema i el número 071022, que és la data de l’acte. Us adjuntem el dorsal per a que l’imprimiu.

Es tracta de sortir sol o en grup des de la seu de la vostra entitat o des d’un punt que trieu, caminant vers el Pla de la Catedral de Barcelona, on ens aplegarem totes i tots entorn d’un dorsal gegant, tipus pancarta. Seria bo que us feu alguna fotografia o vídeo caminant, on es vegi el dorsal, i la pugeu a les xarxes socials amb l’etiqueta #AvancemxTreballDecent, i que comptabilitzeu els metres o kilòmetres que camineu fins al punt de trobada (ara és fàcil amb els telèfons mòbils). A l’arribada al Pla de la Catedral se us prendrà nota del camí fet i qui sou. Anirem sumant els kilòmetres que caminem entre tots i totes. I els afegirem als que es faran arreu de l’Estat Espanyol, en aquesta mateixa iniciativa!

Us animem a participar!

Entrada Gratuïta

07 oct. 2022

07 October, 2022 - 18:30 / 20:00 Catedral de Barcelona Pla de la Seu s/n Entrada Gratuïta