8è Cicle de Reflexions entorn al voluntariat – Càritas: construir comunitat per transformar-nos i transformar l’Església i el món

Dintre del 8è Cicle de Reflexions entorn el voluntariat, Mercè Solé, treballadora social, membre de l’ACO (Acció Catòlica Obrera) i del Centre Pastoral Litúrgica de Barcelona farà la ponència “Càritas: construir comunitat per transformar-nos i transformar l’Església i el món”. Aquesta xerrada tindrà lloc el dijous 14 de març a les 18.30h a la sala Sant Jordi del Seminari Conciliar de Barcelona.

Abans de la conferència, a les 17.30h, hi haurà un espai de reflexió, meditació i silenci a la capella.

Aquesta sessió és prioritària per a voluntaris de Càritas (encara que l’entrada és lliure, cal inscriure’s). Per a voluntaris d’altres entitats, espereu confirmació.

Apunta’t a través del següent formulari a aquesta sessió! T’esperem!

Pots informar-te de totes les conferències del Cicle de Reflexions del curs 2018 – 2019 clicant AQUÍ.

• Hidden
  • (*) Són camps obligatoris
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
14 març 2019

14 March, 2019 - 18:30 / 20:00 Seminari Conciliar de Barcelona Diputació, 231 Inscripció Gratuïta - 100 Places

Com arribar-hi:
Apunta't al nostre butlletí electrònic

Observatori de la Realitat Social

Coneix-lo