Sense llar i habitatge:

Pisos compartits

Una persona o família, una llar

Totes les persones tenen dret a un habitatge digne. Des de Càritas Diocesana de Barcelona vetllem perquè totes les persones amb recursos insuficients –tant econòmics com personals– puguin gaudir d’una llar: un espai assequible i estable on puguin assentar la seva vida i s’hi trobin bé.

Una de les propostes que oferim a persones menors de seixanta-cinc anys són els habitatges compartits. Es tracta de pisos per a tres o quatre persones soles, o bé per a dues o tres dones amb fills, amb habitacions individuals i espais comuns per compartir. Aquestes persones estan acompanyades, en tot moment, per un/a professional de l’entitat que els ofereix suport educatiu i per voluntaris que porten a terme activitats per promoure la relació grupal.

Tenim pisos per a diversos perfils: pisos compartits per a dones soles o amb infants a Barcelona, Santa Coloma de Gramenet, l’Hospitalet de Llobregat i Badalona; pisos per a homes sols a Barcelona i a Santa Coloma de Gramenet, i pisos per a joves a Badalona, Barcelona i l’Hospitalet de Llobregat.

Amb el suport de:

Caritas Barcelona - projecte subvencionat