Entitas amb cor

Informes

(Primer) impacte de la crisi de la COVID-19 en les famílies ateses per Càritas Diocesana de Barcelona

La pandèmia de la covid-19 està tenint un impacte sense precedents en l’economia, el mercat laboral i la societat. S’ha produït un canvi d’escenari que s’ha traduït en un empitjorament de les condicions de vida per a moltes persones que ja es trobaven en situació de vulnerabilitat. Una vegada més veiem que la crisi afecta de manera més intensa les famílies més fràgils, que tenien una economia precària i anaven subsistint en molts casos dins l’economia informal i que han vist com en quedar-se sense feina desapareixien els minsos ingressos que tenien. Les dificultats en l’habitatge, en la convivència i en les cures, l’eixamplament de la bretxa educativa i digital, els problemes de salut i les diferents xarxes relacionals existents completen la mirada sobre aquest primer impacte que la crisi ha portat a les famílies acompanyades per Càritas Diocesana de Barcelona.

Descarrega la versió PDF de l'informe

Omple el següent formulari i rebràs per correu electrònic la versió completa d'aquest informe.

• (*) Són camps obligatoris
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.