Com ajudem

Formació en sociosanitari

Respecte, empatia i competència professional per a proporcionar una atenció de qualitat i personalitzada

Cuidar o assistir en el domicili o entorn habitual de la persona és entrar en la seva privacitat, és a dir, en l’entorn més íntim de la persona o de la seva família.

Conscients d’aquesta realitat, Càritas juntament amb la Fundació d’atenció a la dependència de Sant Joan de Déu ofereixen un curs bàsic de formació professional de servei d’atenció domiciliària (75 hores) que permet capacitar persones per a aquest àmbit i compta amb borsa de treball pròpia per part de la fundació per poder ajudar les persones a trobar feina.

Durant la formació en sociosanitari, es realitzen pràctiques no remunerades (25 hores) i l’alumne obté una certificació privada.

Les persones amb risc d’exclusió social que realitzin aquests cursos adquiriran els coneixements, habilitats i actituds necessàries per oferir una atenció de qualitat a les persones i famílies en situació de dependència: persones grans amb demència, malalties cròniques degeneratives, infància, salut mental i persones en procés de final de vida.

Col·labora amb nosaltres

Fes un donatiu al projecte

També pots fer els donatius en aquestes entitats de crèdit:
EMERGÈNCIA COVID-19: ES83 2100 5000 5002 0022 7591
ES12 2100 0965 5102 0001 0269 LA CAIXA
ES59 0081 0603 0600 0106 2212 SABADELL ATLÀNTIC
ES59 3025 0002 4014 3327 0208 CAIXA D’ENGINYERS
ES46 0182 6035 4100 0075 7164 BBVA

Si fas una transferència envia'ns les teves dades personals i el comprovant de la transferència a atenciodonant@caritas.barcelona