Trobada BCN Ciutat Diversa 2017

Trobada BCN Ciutat Diversa

Com cada any Càritas estarà present, el diumenge 4 de novembre de 11 a 19 h al Passeig Lluís Companys, a la trobada BCN Ciutat Diversa que organitza el Consell Municipal d’Immigració de Barcelona (CMIB), les entitats i l’Ajuntament de Barcelona, una diada festiva i reivindicativa adreçada a tota la ciutadania per mostrar, compartir i gaudir la diversitat de la nostra ciutat. Us esperem a la Carpa d’Acollida i Refugi, participant al Joc l’Oca de l’habitatge! I és que, aquest any, la temàtica general de la trobada és Persones immigrades i discriminació en el dret a l’habitatge, una problemàtica que afecta a tota la població i que té unes implicacions específiques en el cas de persones d’origen divers per la seva condició migrant. A les 18:30 la cercavila cridarà a la lectura del Manifest: Pel dret a un habitatge digne i sense discriminacions. A Barcelona, hi cabem tots.

A l’escenari i a les diferents carpes o espais hi trobareu més de 80 activitats: actuacions musicals, teatre, col·loquis, exposicions, tallers, jocs interactius… per a infants i adults, i molt més!
Hi haurà la biblioteca vivent, i també una Jornada, a la carpa Auditori, amb taules rodones i un audiovisual sobre el tema.

Entrada Gratuïta

04 nov. 2018

04 November, 2018 - 11:00 / 19:00 Entrada Gratuïta

Altres esdeveniments...
Ara mateix no hi ha més esdeveniments futurs. Consulta la pàgina d'agenda per veure'n l'històric.
Apunta't al nostre butlletí electrònic

Observatori de la Realitat Social

Coneix-lo