cor

Taller d’ecologia emocional per a docents i no docents

Aquest esdeveniment es realitza en format online

El món que ens pensàvem conèixer ja no serà el mateix després d’aquesta crisi de la COVID-19.

Hem vist que allò que pensàvem que no era possible, ha succeït: hem aturat vides, ciutats, mobilitat, escoles, fàbriques, empreses… Massa malalts, massa morts… Més que mai ens hem adonat que vivim vinculats i que som interdependents uns dels altres; Enmig del gran soroll que ens envolta i conscients de la necessitat de tenir cura els uns dels altres, us proposem des de Càritas i la Fundació Ecologia emocional, crear un espai d’aturada i reflexió en un entorn protegit per prendre consciència dels paisatges emocionals viscuts, mesurar-ne l’impacte, i poder aprendre eines per a una higiene  emocional.

Oferim dues dates per fer un taller virtual de 15 places per a personal docent i no docent de la comunitat educativa, per tal de compartir l’impacte emocional de cadascun de nosaltres i trobar eines per reprendre la vida professional amb serenitat. Pots triar quin dia et va millor fer-lo: el dia 9 de març o el dia 16 de març, de 17:30 a 19:30 h.

INSCRIU-T’HI!

Entrada gratuïta

09 març 2021

09 March, 2021 - 17:30 / 19:30 Entrada gratuïta

Altres esdeveniments...
Ara mateix no hi ha més esdeveniments futurs. Consulta la pàgina d'agenda per veure'n l'històric.
Apunta't al nostre butlletí electrònic

Observatori de la Realitat Social

Coneix-lo