Taller Capgrossos diversos – BCN Ciutat Diversa 2022

Aquest esdeveniment es realitza en format presencial

Des de Càritas Diocesana de Barcelona organitzem el taller infantil i juvenil Capgrossos diversos, el proper 6 de novembre del 2022, de les 11 a les 15 h., a l’Espai J de l’Arc de Triomf (Passeig de Lluís Companys). L’activitat Capgrossos diversos és un taller per a joves on construirem un munt de personatges diversos i canviants. Si teniu entre 6 i 14 anys, apropeu-vos a pintar i dibuixar sobre cartó el vostre capgròs.

Un any més, el Consell Municipal d’Immigració de Barcelona (CMIB) i les entitats que el conformen organitzen una nova edició de la Trobada BCN Ciutat Diversa, una diada festiva i reivindicativa que se celebrarà al Passeig de Lluís Companys de Barcelona (Arc de Triomf) adreçada a tota la ciutadania amb l’objectiu de mostrar, compartir i gaudir de la diversitat de la nostra ciutat. Enguany, el tema central de la trobada és Participació política, institucional i comunitària de les persones migrades, amb l’objectiu de posar en valor i incentivar les aportacions de les persones migrades als espais d’incidència política i institucional, donar visibilitat a la seva tasca en aquests espais i incidir sobre la importància de fer efectiu el dret a la participació, que comporta, entre d’altres, el dret a vot com una condició essencial de la plena ciutadania.

Us esperem!

Entrada Gratuïta

06 nov. 2022

06 November, 2022 - 11:00 / 15:00 Arc de Triomf Passeig de Lluís Companys, 08003 Barcelona Entrada Gratuïta

Com arribar-hi:
Altres esdeveniments...
Ara mateix no hi ha més esdeveniments futurs. Consulta la pàgina d'agenda per veure'n l'històric.
Apunta't al nostre butlletí electrònic

Observatori de la Realitat Social

Coneix-lo