Presentació de la campanya ‘La conversió ecològica és possible’

Aquest esdeveniment es realitza en format online

Una vintena d’entitats eclesials lllancem el dimarts 1 de juny a les 18 h una campanya conjunta amb el lema ‘La conversió ecològica és possible’. Ens hem agrupat sota el nom de Xarxa Laudato si’ i fa mesos que treballem de forma coordinada. Amb aquesta campanya de sensibilització assenyalem bones pràctiques vinculades amb l’encíclica Laudato si’ i a favor d’una ecologia integral.

El llançament de la campanya es podrà seguir per internet i coincideix amb la celebració internacional de la Setmana Laudato si’ 2021 i la cloenda de l’any-aniversari especial dedicat a l’encíclica del papa Francesc. En l’acte participarà Teobaldo Vinciguerra, membre del Dicasteri per al servei del Desenvolupament Humà Integral de la Santa Seu, i Maria Bargalló, vicepresidenta de Justícia i Pau Barcelona.

Vinciguerra presentarà la Plataforma d’iniciatives Laudato si’ del Dicasteri i el Pla plurianual per fer que totes les comunitats siguin totalment sostenibles. I Bargalló explicarà els objectius i continguts de la campanya, així com la tasca que s’està realitzant des de la Xarxa Laudato si’ per impulsar la conversió ecològica integral a casa nostra.

connecta’t-hi: https://www.youtube.com/watch?v=CDbs5SJfjD0

Entrada gratuïta

01 juny 2021

01 June, 2021 - 18:00 / 19:30 Entrada gratuïta

Altres esdeveniments...
Ara mateix no hi ha més esdeveniments futurs. Consulta la pàgina d'agenda per veure'n l'històric.
Apunta't al nostre butlletí electrònic

Observatori de la Realitat Social

Coneix-lo