Jornada sobre el Dret a l’Alimentació

La Jornada sobre el Dret a l’Alimentació tindrà lloc a la Fira de Barcelona-Gran Via de l’Hospitalet de Llobregat (Centre de Convencions del Pavelló 5 (CC5 – Sala 5.1). Hi podeu arribar amb metro L9 (Fira), L10 (Foc) o FGC (Europa Fira).

Durant l’acte, es presentarà el document de treball “Bases per a transformar el model de distribució i accés social dels aliments”, i també intervindran responsables de projectes d’entitats socials, representants d’institucions, del món acadèmic, d’empreses del sector i altres persones que parlaran sobre la seva experiència amb el model de distribució i accés social dels aliments, reaprofitament i sostenibilitat. Podeu consultar el programa clicant aquí.

L’entrada és gratuïta i l’acte està organitzat per la Fundació Banc dels Aliments, Càritas Diocesana de Barcelona i Creu Roja.

A mig matí es servirà un breu esmorzar de reaprofitament a càrrec de la Fundació Formació i Treball.

Les places són limitades. Per inscriure’t, clica en aquest enllaç

T’hi esperem!

Entrada gratuïta

11 des. 2019

11 December, 2019 - 09:30 / 14:00 Fira de Barcelona Avinguda de la Reina Maria Cristina, s/n Entrada gratuïta

Com arribar-hi:
Altres esdeveniments...
Ara mateix no hi ha més esdeveniments futurs. Consulta la pàgina d'agenda per veure'n l'històric.
Apunta't al nostre butlletí electrònic

Observatori de la Realitat Social

Coneix-lo