FÒRUM SOCIAL METROPOLITÀ. Els reptes socials metropolitans.

Aquest esdeveniment es realitza en format presencial
El proper dimecres 23 de març se celebrarà la Jornada del Fòrum Social Metropolità a la Fabra i Coats – Fàbrica de Creació i Centre d’Art de 9:30 a 13h. S’ha dissenyat un programa on representants d’ajuntaments i d’entitats socials reflexionaran i aportaran les seves experiències per ferfront als reptes socials metropolitans actuals.

El Fòrum és una iniciativa promoguda per l’Acord Ciutadà per a una Barcelona Inclusiva. És un espai horitzontal obert a totes les entitatssocials amb activitat a la regió metropolitana, la ciutat dels 5 milions d’habitants, i als ajuntaments que hi vulguin participar. L’objectiu del Fòrum és identificar i fer front als reptes socials metropolitans desplegant una acció social tant a nivell intermunicipal com público local – iniciativa social a l’interior de l’espai de la regió metropolitana.

Podeu fer la vostra inscripció en l’enllaç següent: https://fs3.formsite.com/Formularis/fsm/index.html

Entrada gratuïta

23 març 2022

23 March, 2022 - 09:30 / 13:00 FABRA I COATS Carrer de Sant Adrià, 20 Entrada gratuïta

Com arribar-hi:
Altres esdeveniments...
Ara mateix no hi ha més esdeveniments futurs. Consulta la pàgina d'agenda per veure'n l'històric.
Apunta't al nostre butlletí electrònic

Observatori de la Realitat Social

Coneix-lo