Entitats amb cor

Clubs esportius

Què és Clubs amb cor?

A través de l’esport, les persones desenvolupen les seves capacitats físiques, assumeixen un estil de vida més saludable i milloren el seu benestar. Però l’esport també esdevé una eina de cohesió i inclusió social molt potent que treballa per la transformació social.  No és d’estranyar, doncs, que el món de l’esport hagi mostrat, sovint, el seu esperit solidari cap a les persones més necessitades. D’aquí sorgeix Clubs amb cor, el programa de col·laboració amb les entitats esportives que vulguin implicar-se en el desenvolupament del benestar social.

Com podeu col·laborar?

Estades amb cor

Oferiu beques esportives durant els períodes de vacances o durant el curs escolar als nens, joves i adults atesos per Càritas.

Participar
Esdeveniments esportius

Organitzeu un esdeveniment anual a benefici de Càritas: torneig, carrera o campionat esportiu.

Col·laborar
Donació en espècie

Realitzeu una prestació gratuïta de servei, promoveu una campanya de recollida de productes o oferiu formació específica a l’equip de Càritas, entre d’altres.

Rebre més informació
Accions de sensibilització

Col·laboreu fent difusió de l'acció social de Càritas o explicant les problemàtiques socials de Càritas i de les seves activitats i campanyes a través dels mitjans de l'entitat.

Expliqueu-nos-ho
Donatiu econòmic

Ajudeu-nos a ajudar aquelles persones que més ho necessiten. Amb la vostra aportació econòmica podeu generar grans canvis socials a la diòcesi de Barcelona.

Fer un donatiu
Altres formes de col·laborar

Si teniu alguna idea de col·laboració i ens la voleu proposar, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

Voleu més informació?

• (*) Són camps obligatoris
  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

Per què ser una Entitat amb Cor?

1. Per créixer en valors.

Per lligar els valors esportius amb els de justícia social.

2. Per formar esportistes.

Fomentar una educació integral dels esportistes basada en la solidaritat.

3. Per integrar.

Fer de l’esport una eina d’integració contribueix a fer una societat millor.

4. Per responsabilitat social.

Ser un club socialment responsable aporta un valor afegit en molts sentits: motivació i sentiment de pertinença, millora de la imatge del vostre club, fidelització…

Persones jurídiques

Beneficis fiscals

(Deducció en quota íntegra per l'import de la donació econòmica,
en espècie o per prestació de servei. * Límit 10% base liquidable )

Com empresa podràs deduir-te l'impost de Societats el 35% de la aportació que hagis fet a la fundació

En el cas que la teva contribució com empresa hagi estat constant en els tres darrers anys fiscals (amb un import major de 150€), podràs deduir-te de l'impost de Societats el 40% de l'aportació que hagis fet a la fundació.

* Consultar deduccions adicionals en determinades Comunitats Autònomes.
* Deducció adicional del 5% si l'activitat a la qual es dóna està considerada prioritària per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat.
* Si es una prestació de Servei, és necessària una prèvia presentació de la factura sense IVA. Si es tracta d'una donació en espècie s'ha de presentar prèviament una factura amb IVA

Si tens algun dubte contacta amb el servei d'atenció al col·laborador al telèfon

o al correu electrònic

entitatsambcor@caritas.barcelona