Trobada BCN Ciutat Diversa

La Trobada BCN Ciutat Diversa és una festa participativa i reivindicativa organitzada per construir una ciutat plural i cohesionada. Com cada any, Càritas Diocesana de Barcelona hi participarà per explicar la tasca que duem a terme amb les persones nouvingudes.

Enguany tindrà lloc el diumenge 17 de novembre de 2019, al passeig de Lluís Companys (Arc de Triomf) sota la temàtica Persones migrades i envelliment.

A les 11:50h, Càritas Diocesana de Barcelona participarà a la taula rodona «Migració i envelliment: quina és la realitat? Com assolir un envelliment actiu, amb drets i benestar per a les persones migrades?»

La trobada es porta a terme des de ja fa anys, amb molta participació d’entitats i ciutadania, ha anat evolucionant i creixent, i ha esdevingut ja una cita de referència en el calendari de la ciutat a la tardor. Vol mostrar la diversitat i la interculturalitat ciutadana, fent visible l’enriquiment que suposa la immigració i les seves entitats. Pretén al mateix temps sensibilitzar i aprofundir en la temàtica específica escollida anualment pel CMIB.

Persones migrades i envelliment

El 2019 participen a la preparació de la trobada més de 50 entitats i més de 400 persones col·laboradores, i s’organitzen més de 70 activitats lúdiques i reivindicatives en diversos espais:

• Tallers i jocs familiars i l’espai infantil de la Ludoteca
  • Diverses activitats al voltant de les carpes
  • Desfilades
  • L’escenari, amb espectacles musicals, dansa, teatre
  • L’auditori amb taules rodones, xerrades, col·loquis, cinema…
  • La Biblioteca Vivent
  • Punt d’Informació
  • Espai d’exposició amb muntatges fotogràfics
  • I lectura del Manifest

Us hi esperem!

Entrada gratuïta

17 nov. 2019

17 November, 2019 - 11:00 / 19:00 Passeig de Lluís Companys Passeig de Lluís Companys Entrada gratuïta

Com arribar-hi:
Altres esdeveniments...
Ara mateix no hi ha més esdeveniments futurs. Consulta la pàgina d'agenda per veure'n l'històric.
Apunta't al nostre butlletí electrònic

Observatori de la Realitat Social

Coneix-lo