Càritas - drets humans

El “luxe” d’accedir a un habitatge

Poder viure a un habitatge en condicions dignes i segures s’està convertint en un luxe.

Els últims anys estem veiem l’apropiació de la ciutat per part de l’economia financera, la qual cosa ha provocat la creació d’una segona bombolla immobiliària, tant pels habitatges de compra com, especialment, pels habitatges de lloguer. Davant aquesta situació, cal preguntar-se quines són les polítiques públiques que necessitem per frenar la bombolla i per garantir aquest Dret Humà. Així com quins són els límits i les potencialitats que, des dels diferents nivells polítics, es poden oferir per corregir aquesta situació d’emergència.

Ponents:

Sonia Olea, membre de l’equip d’incidència política de Càritas Espanyola. Experta en habitatge i criminalització de la pobresa.
Jaime Palomera, coportaveu del Sindicat de Llogaters. Doctor en Antropologia Social, especialitzat en Economia Política i Habitatge.

Moderació:

Roger Palà, periodista i cooperativista del diari Crític. Ha pres part en els projectes periodístics l’Anuari Mèdia.cat, la revista Enderrock o la Directa.

Entrada gratuïta

08 abr. 2019

08 April, 2019 - 19:00 / 20:30 Cristianisme i Justícia Roger de Llúria, 13 Entrada gratuïta

Com arribar-hi:
Altres esdeveniments...
Ara mateix no hi ha més esdeveniments futurs. Consulta la pàgina d'agenda per veure'n l'històric.
Apunta't al nostre butlletí electrònic

Observatori de la Realitat Social

Coneix-lo