CURS BÀSIC DE VOLUNTARIAT SOCIAL (2021/03_VOLSBAS01)

Aquest esdeveniment es realitza en format online

Objectiu del curs: Comprendre i adquirir les competències bàsiques per a iniciarse en l’acció voluntària en una entitat social.

Persones destinatàries: Persones amb sensibilitat social i que s’inicien o volen iniciarse en el voluntariat en aquest àmbit.

Metodologia: El curs es realitzarà en format virtual al llarg de 6 sessions de dues hores cada una.

Durada: 12 hores.

Acreditació: aquest curs forma part del PFAVC (Pla de formació de l’associacionisme i el voluntariat de Catalunya). A les persones que acreditin un 80% d’assistència se’ls lliurarà un certificat.

Dates: Dimarts i dijous  els dies 4, 9, 11, 16, 18 i 23 de març de 2021.

Horari: de 9.30 a 11.30h

Inscripcions i més informació: Cal disposar d’un ordinador amb càmera i micròfon per poder-te connectar a les sessions i seguir-les en directe. Et preguem que si tens disponibilitat de temps i interès per fer-lo,  t’hi inscriguis, com més aviat millor omplint aquest FORMULARI ja que són places limitades. Moltes gràcies pel teu interès i la teva confiança.

Cost d’inscripció: donatiu de 10€ (les persones que no puguin assumir aquest cost, poden sol·licitar exempció del pagament).

Entrada gratuïta

04 març 2021

04 March, 2021 - 09:30 / 11:30 Entrada gratuïta

Altres esdeveniments...
Ara mateix no hi ha més esdeveniments futurs. Consulta la pàgina d'agenda per veure'n l'històric.
Apunta't al nostre butlletí electrònic

Observatori de la Realitat Social

Coneix-lo