Col·labora

Fes voluntariat

Escoltar, somriure, acompanyar, passejar… Fins i tot, reviure la gran i gèlida nevada del Nadal de 1962, conèixer quina és la capital d’Eslovènia, explicar què és Internet o cantar sense importar si desafines. Tot això ho pots viure fent un voluntariat a Càritas Diocesana de Barcelona!

Hi ha gairebé 200 projectes on pots col·laborar són molt diversos: des de donar suport en cursos de llengua o alfabetització digital per a adults fins a fer reforços educatius a infants, visitar avis en residències i dinamitzar-los el seu dia a dia o ajudar en tasques administratives o de gestió de l’entitat.

Tot i la gran diversitat de tasques de voluntariat, totes tenen un element comú: millorar la vida de les persones per construir un món més digne.

Com ser voluntari/ària?

Caritas- Hazte voluntario

Per accedir al voluntariat de Càritas Diocesana de Barcelona, cal assistir a una sessió informativa per conèixer l'Entitat i quines demandes de voluntariat hi ha actualment.

Caritas- Hazte voluntario

Les sessions informatives s’imparteixen en FORMAT PRESENCIAL i en FORMAT VIRTUAL.

Caritas- Hazte voluntario

Pots reservar la teva plaça en alguna de les sessions informatives disponibles omplint el següent formulari.

*Si estàs cursant estudis mitjans o superiors i et vols convalidar crèdits, apunta't a una de les sessions informatives específiques indicada com a: Sessió Informativa Estudis Mitjans i o Superiors.

Fes-te voluntari

Omple el següent formulari
  • (*) Són camps obligatoris
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Banner programes acció Social

Descobreix els nostres programes d'acció social

Programes d'acció social
Escola de formació

Des de Càritas Barcelona vetllem perquè els nostres voluntaris donin el millor d’ells mateixos.

Per aconseguir-ho, l’Escola de formació del Voluntariat els proposa un itinerari formatiu, adequat a les necessitats de cada voluntari, que promou el debat i l’intercanvi d’experiències sobre la intervenció del voluntariat social.

Saber-ne més