Entitas amb cor
Entitats amb Cor

Universitat de Barcelona

El 15 de maig va tenir lloc una Taula Rodona de Bones Pràctiques en RSE a l’assignatura optativa de 4t curs d’ADE “Direcció de les Organitzacions” del Professor Carles Grau. Es va projectar el vídeo de Càritas Diocesana de Barcelona, “Persones amb Cor” i en Fernando Porta va presentar breument Entitats amb Cor i Universitats amb Cor. Els ponents van estar Ignacio Guerra, Conseller Delegat d’Alpha Consulting, i Pol Sarret, Soci i Director de SDG Group. A l’acabar ambdues presentacions es va obrir un interessant col·loqui, moderat pel professor. Van assistir 54 estudiants.

El 7 de maig va tenir lloc en el Col·legi Major Penyafort-Montserrat una Taula sobre Refugiats/Emigrants. Fernando Porta va explicar breument què és Entitats amb Cor i Universitats amb Cor. Tot seguit, Mariona Enfedaque, Coordinadora del Servei d’Ajuda al Refugiat de Càritas Diocesana de Barcelona , va exposar “Aspectes legislatius sobre el dret d’asil”. Després, Ousman Umar, President de Nasco Feeding Minds, va presentar “Un cas real d’emigració”, el seu. Es va acabar amb un interessant col·loqui. L’acte va resultar molt profitós.

Es van lliurar els guardons pels treballs de la campanya d’ajuda als refugiats, realitzats per 42 alumnes de l’assignatura de Tècniques de RRPP de 3è curs de l’Escola Superior de Relacions Públiques-UB. Els diplomes van ser lliurats, en el curs d’un acte celebrat a la pròpia ESRP, pels esmentats membres del jurat, un cop els grups guardonats van fer una presentació resumida dels seus treballs respectius. L’event va ser introduït per la directora del Centre, Sara Magallón.

Comparteix-lo a les xarxes socials

Qui pot ser una Entitat amb cor?

Donatius econòmics
Empreses i fundacions