Entitas amb cor
Entitats amb Cor

UIC Barcelona

El 15 de juny va tenir lloc un repartiment de premis i diplomes esportius, culturals, etc, al que es va afegir el lliurament de les Distincions Honorífiques de Càritas Diocesana de Barcelona. En Fernando Porta va explicar el perquè de la Distinció Honorífica comentant la gènesi d’Entitats amb Cor i d’Universitats amb Cor i va lliurar els diplomes a Maria Cinta Pujol Rovira de la Facultat d’Humanitats i Estudis Culturals pel seu TFG “La Responsabilidad Social Corporativa. La cara más humana de las empresas” i a Cristina de Bresca de Balanzó de la Facultat de Ciències Econòmiques i Socials pel seu TFG “Creación de mi propia Fundación: Mujer & Vida”.

El passat 21 de setembre del 2017, en Eduard Sala, Cap d’Acció Social de Càritas Diocesana de Barcelona, va donar una xerrada interactiva a la UIC Barcelona. La xerrada portava el títol “ Com sabrem que la nostra vida ha valgut la pena ser viscuda? ” i va estar adreçada a 70 estudiants d’Educació, ADE, Dret i Humanitats.

La UIC Barcelona ha col·laborat amb Càritas en el lliurament de les distincions honorífiques als treballs de final de grau i màster amb millor contingut social. En aquesta universitat també s’ha impartit una xerrada sobre “Els valors del voluntari”.

Comparteix-lo a les xarxes socials

Qui pot ser una Entitat amb cor?

Donatius econòmics
Empreses i fundacions