Entitas amb cor
Entitats amb Cor

Toulousse Business School

El passat 29 de maig a la seu de la Toulousse Business School Barcelona, Conxita Ribas, Coordinadora d’Entitats amb Cor de Càritas Diocesana de Barcelona, va fer a mans els guardons de la Distinció Honorífica als cinc estudiants autors del Treball de Final de Master guanyador “UNI’Help”, curs acadèmic 2017-2018.

Van assistir el Director Olivier Benielli, els membres de la Comissió de Seguiment Delphine Arnau i Sergio Cerrillo, la coordinadora del MBA Nathalie Chiriqy i el voluntari referent de l’escola Fernando Porta.

L’acte es va cloure amb unes paraules institucionals de Conxita Ribas i Olivier Benielli, afegint-se Delphine Arnau, Fernando Porta i un dels alumnes guanyadors.

L’any anterior es va celebrar l’acte de lliurament de la Distinció Honorífica de Càritas als Treballs de Fi de Bachelor i de Fi de Màster amb millor contingut social. En aquesta universitat també s’ha realitzat una taules rodones de bones pràctiques en Responsabilitat Social Corporativa (RSC) amb una assistència de 70 estudiants.

Comparteix-lo a les xarxes socials

Qui pot ser una Entitat amb cor?

Donatius econòmics
Empreses i fundacions