Entitas amb cor
Entitats amb Cor

Escola Superior de Relacions Públiques

El passat 26 d’abril va tenir lloc una Taula Rodona en Bones Pràctiques de Responsabilitat Social Empresarial. El professor Alfredo Arceo va fer una breu presentació de l’acte. A continuació, es va projectar el vídeo de Càritas Diocesana de Barcelona sobre “persones amb cor” i després en Fernando Porta va explicar el perquè d’Entitats amb Cor i d’Universitats amb Cor.

Tot seguit va parlar en Albert Alberich, Director de la FFIT, que va destacar com “s’aconsegueix la inserció laboral a través de l’aprenentage del treball que les persones fan a la fundació” i com “podem formar a través de les vendes en les nostres deu botigues de roba amiga”. Després va intervenir Montserrat Mesas, Delegada Social del Grupo Clece per a Catalunya i Balears, qui va remarcar que “les empreses col·laboradores devien adherir-se al seu codi ètic” i que el “10% dels seus 74.000 empleats (tercera empresa a Espanya en nombre de treballadors)-del qual el 90% són dones- provenen de col·lectius vulnerables”.

Finalment , Elisabet Bergés, Direcció de Desenvolupament Sostenible d’Aigües de Barcelona, va comentar que “un dels seus cinc valors és la responsabilitat social”, fet demostrat al pertànyer la RSE al Pla Estratègic de l’empresa i que “no es talla l’aigua a cap família en situació de pobresa energètica; l’import de la factura queda coberta pel seu Fons de Solidaritat”.

L’acte va acabar amb un interessant col·loqui. Van estar presents els voluntaris Jaime Rodríguez i Félix Riera.

Comparteix-lo a les xarxes socials

Qui pot ser una Entitat amb cor?

Donatius econòmics
Empreses i fundacions