Entitas amb cor
Entitats amb Cor

ESADE – URL

El passat 22 de juny es va lliurar la Distinció Honorífica de Càritas als TFGs amb millor contingut social del Grau en Direcció d’Empreses BBA i del Doble Grau en Dret i Direcció d’Empreses, corresponents al curs acadèmic 2017-2018. Els treballs premiats van estar; “Inequality of opportunities from school” de Marc Torras Chicón (BBA) i “Plan de Negocio de la Fundación Morai” de Maria Guerra Cortada (Doble Grau).

A l’acte van assistir el Degà d’EASE Business School, Dr. Josep Franch, el Degà Associat, Professor Joan Rodón, la Directora de l Programa de BBA, Sra. Anna Cockroft, i la Coordinadora dels TFG de Doble Grau, Sra. Belén Trias de Bes.

El 25 d’abril, Ferran Casamitjana i Fernando Porta van assistir al “Solidarity Day” de l’ESADE al Campus de Sant Cugat. La invitació la va fer la coordinadora dels TFG del BBA perquè és pogués explicar als estudians assistents què és la Distinció Honorífica de Càritas Diocesana de Barcelona. Va estar present bona part de la cúpula de l’ESADE. Es va introduir l’acció social de Càritas Diocesana de Barcelona i es va explicar què és Entitats amb Cor i Universitats amb Cor i què són les Distincions Honorífiques.

El 20 d’abril es va celebrar una Jornada sobre “Families i vulnerabilitat després de la crisi” a ESADE. Es va donar pas a la ponència sobre “Desprotecció social i estratègies familiars” per el Sr. Guillermo Hernández, membre de l’Equip d’estudis de Càritas Espanyola i de la Fundació FOESA, seguit d’una segona ponència sobre “Energia i famílies: pobresa energètica o energia massa cara” a càrrec del Dr. Enric Barlet, professor de la Facultat de Dret d’ESADE, seguida d’una tercera ponència, “L’impacte de la crisi al col·lectiu de la gen gran” a càrrec del Sr Javier Loza.

Després es va iniciar una taula rodona i debat sobre el “Dret a la vivenda. Com evitar l’exclusió residencial dels més vulnerables”, amb la Sra. Sonia Lacalle, advocada del Servei de Mediació de l’Habitatge de CDB i col·laboradora de la Fac. de Dret d’ESADE, les Sres. Mar Soriano i Carlota Cumella, alumnes del grau de Dret d’ESADE i voluntàries del Servei de Mediació de l’Habitatge de CDB, i moderada per la Dra. Núria Ginés, professora de la Fac. de Dret d’ESADE, i amb interessants intervencions del public assistent.

Comparteix-lo a les xarxes socials

Qui pot ser una Entitat amb cor?

Donatius econòmics
Empreses i fundacions