UniversidadesCabecera
Entitats amb cor

Universitats

Què és Universitats amb cor?

Formar bons professionals va més enllà d’ensenyar-los els coneixements i habilitats específics per desenvolupar una feina. Es tracta també de fer créixer la seva part humana, els valors que després regiran en la seva actuació professional. Només així estarem més a prop de construir una societat cohesionada i compromesa amb la transformació social. És, per aquest motiu, que des de Càritas volem transmetre a tota la comunitat universitària valors com la justícia, la solidaritat, el fet de compartir, l’esperança i la dignitat. Busquem ajudar a la promoció humana i al desenvolupament integral de les persones. I ho fem a partir del grup d’Universitats amb cor.

Si sou una universitat i us voleu implicar en la transformació social de la diòcesi de Barcelona, no dubteu en col·laborar amb nosaltres.

Com podeu col·laborar?

Accions de sensibilització

Col·laboreu fent difusió de l'acció social de Càritas o explicant les problemàtiques socials de Càritas i de les seves activitats i campanyes a través dels mitjans de l'entitat.

Col·laborar
Impulsar línies de recerca conjuntes

Innoveu portant a terme noves recerques en ciències socials amb el suport i l’experiència de Càritas.

Rebre més informació
Distinció honorífica als millors treballs de temàtica social

Guardoneu aquells estudiants que aposten per una transformació social a través dels seus treballs acadèmics.

Expliqueu-nos-ho
Cessió d'espais

Concediu alguns espais físics de la vostra universitat per a necessitats formatives o actes organitzats per Càritas.

Participar
Donatiu econòmic

Ajudeu-nos a ajudar aquelles persones que més ho necessiten. Amb la vostra aportació econòmica podeu generar grans canvis socials a la diòcesi de Barcelona.

Fer un donatiu
Altres formes de col·laborar

Si teniu alguna idea de col·laboració i ens la voleu proposar, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

Voleu més informació?

• (*) Són camps obligatoris
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Per què ser una Entitat amb Cor?

1. Per formar en valors.

Més enllà de transmetre coneixements, la universitat s’ha d’involucrar en formar bones persones.

2. Per coherència.

Una universitat que fomenta els valors humanístics i cristians pot aplicar-los dins la seva activitat per tal de predicar amb l’exemple.

3. Per justícia.

Les universitats esteu cridades a participar, com un actor important, per a construir una societat més justa i sostenible.

4. Per responsabilitat social.

Ser una universitat socialment responsable aporta un valor afegit en molts sentits: motivació i sentiment de pertinença, millora de la imatge de la vostra universitat, fidelització…

Persones jurídiques

Beneficis fiscals

(Deducció en quota íntegra per l'import de la donació econòmica,
en espècie o per prestació de servei. * Límit 10% base liquidable )

Com empresa podràs deduir-te l'impost de Societats el 35% de la aportació que hagis fet a la fundació

En el cas que la teva contribució com empresa hagi estat constant en els tres darrers anys fiscals (amb un import major de 150€), podràs deduir-te de l'impost de Societats el 40% de l'aportació que hagis fet a la fundació.

* Consultar deduccions adicionals en determinades Comunitats Autònomes.
* Deducció adicional del 5% si l'activitat a la qual es dóna està considerada prioritària per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat.
* Si es una prestació de Servei, és necessària una prèvia presentació de la factura sense IVA. Si es tracta d'una donació en espècie s'ha de presentar prèviament una factura amb IVA

Si tens algun dubte contacta amb el servei d'atenció al col·laborador al telèfon

o al correu electrònic

entitatsambcor@caritas.barcelona